בחירת פרגולה איכותית לבית

המדריך השלם לבחירת פרגולה איכותית לבית

רוצים לבחור פרגולה טובה ויציבה לבית שלכם אבל מתבלבלים מהמבחר הרב? במאמר הבא נעשה לכם סדר כך שתדעו כיצד לבחור פרגולה בצורה נכונה וחכמה.

סוגי הפרגולות בשוק

בעבר היה נהוג לבחור בצורה כמעט אוטומטית בפרגולת עץ אך בשנים האחרונות התגלו מספר אלטרנטיבות מעניינות לא פחות:

פרגולה מעץ: פרגולה מעץ נחשבת לפרגולה הזולה ביותר מבין כל סוגי הפרגולות אך יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שפרגולה מעץ מצריכה תחזוקה שוטפת היות והעץ נוטה להתיישן והצבע שלו נחלש במשך הזמן. בנוסף לכך פרגולה מעץ נחשבת לפחות עמידה לעומת פרגולה מאלומיניום או פרגולה מברזל.

פרגולה מאלומיניום: פרגולה מאלומיניום עמידה יותר לעומת פרגולה מעץ ומחזיקה לזמן רב יותר. חסרונו של האלומיניום הוא שמדובר במתכת לא גמישה ולכן אי אפשר לשחק בעיצובו יותר מדי. פרגולה מאלומיניום נחשבת ליציבה לטווח ארוך אך לאחר כמה שנים יתחיל להופיע קורוזיה. בנוסף לכך מחירה של פרגולה מאלומיניום הוא יקר יותר לעומת פרגולת עץ ופרגולת ברזל.

פרגולה מברזל: פרגולה מברזל יכולה להחזיק בשקט ל-20 שנים ללא תחזוקה מלבד תיקוני צבע קוסמטיים וקלים. בנוסף לכך הברזל נחשב לגמיש וניתן לכופף אותו לעצב איתו ברמת דיוק גבוהה יותר לעומת אלומיניום. מחירה של פרגולה מברזל הוא המשתלם ביותר מכיוון שהברזל עמיד ביותר בתנאי מזג אוויר קיצוניים ופרגולת ברזל מחזיקה לזמן הרב ביותר.

פרגולה מברזל עם אטימות לגשם

ידעתם שפרגולת ברזל יכולה להיות אטומה למי הגשמים? ניתן לעשות זאת במספר דרכים:

  1. שימוש בשמשונית: ניתן להתקין את פרגולת הברזל עם שמשונית ולמנוע ממי הגשמים להיכנס. יתרון נוסף של השמשונית הוא הצל הקריר שהיא מספקת מה שמאוד מסייע בימי הקיץ החמים.
  2. מערכת לניקוז מי גשם: ניתן להתקין את פרגולת הברזל בשילוב מערכת לניקוז גשמים כך שמערכת זו תאסוף את כל מי הגשמים המצטברים ותנקז אותם בצורה מסודרת.
  3. סגירת חורף לפרגולה: סגירת חורף לפרגולה למעשה תעניק לכם הגנה מקסימלית מפני הגשם, הרוחות והסערות במהלך ימי החורף הגשומים ובעזרתה ניתן ליהנות מהפרגולה במהלך כל השנה ולא רק בזמן הקיץ והסתיו.

כיצד ניתן להתקין פרגולה?

התקנת פרגולה נחשבת לעניין רציני מכיוון שהתקנה לקויה יכולה לגרום לנזקים ואף לסיכון ממשי של קריסת הפרגולה. אנחנו ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבצע את העבודה בעזרתם כדי ליהנות מפרגולה איכותית שתחזיק מעמד לשנים ארוכות ורבות. לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות לחצו כאן.

ולקינוח – כיצד ניתן לקשט פרגולה?

סיימתם להתקין את הפרגולה? שיהיה בשעה טובה. ניתן להוסיף לפרגולה מגוון תוספות כמו צמחים מטפסים, עציצים ואדניות לצד עמודי התמיכה ועוד. כמובן שהחלק החשוב ביותר הוא השטח שמתחת לפרגולה שאליו אנחנו ממליצים להוסיף פינת אוכל, כיסאות ומגוון אקססוריז למראה מעוצב ועכשווי.

השחף יצירות ברזל – הפתרון שלך לפרגולת ברזל מתקדמת

אנחנו בחברת “השחף יצירות ברזל” מתקינים פרגולות ברזל משנת 1998 ואנחנו בעלי ניסיון רב בהתקנת פרגולות ברזל וביצוע התאמה מלאה של הפרגולה לצרכים האישים שלכם. שחף יצירות ברזל הינו עסק משפחתי ולכן חשוב לנו לתת שירות אישי לכל לקוח, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כאן לשיחת ייעוץ ללא עלות.

פוסטים דומים: